Friskvård för trädgård och kropp

Publicerad 2014-02-24 13:09:43 i Allmänt,

Temperaturen ligget på plus och all snön här hos oss är borta. Hurra!!

Jag håller tummarna för att vårvädret håller i sig och att bakslagen håller sig borta. 
Snöklockorna är ivriga och slår ut redan.  Fåglarna kvittrar och solen värmer på ryggen. Härligt!!

Idag tänkte jag faktiskt ge mig ut och spana på julrosor som också verkar ha fått knoppar. 



Fjolårets perenner står där och väntar på att bli rensade och jag ska möblera om i mitt växthus och förbereda för första sådd. 
Så springer jag mellan växthus och komposten. 
Friskvård för såväl trädgård som kroppen. 






Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela