Om Susanne

Publicerad 2014-01-23 14:52:00 i Allmänt,

I den här bloggen kommer du att få följa med till Ingebo Hagars olika delar som består av en caféverksamhet, trädgård, vandringsleder, gårdsbutik och många djur. 
Där finns många saker att berätta om gården, djurlivet,naturen och de olika människorna som bor och jobbar 
här. 

Mitt namn är Susanne och jag tar hand om den här bloggen.  Jag är en kreativ 
och skåpande person och älskar att jobba med mina händer i och med naturen. 



Det finns många spännande och underbara dagar och ögonblick här i Ingebo som jag gärna ville berätta om och dela med er om ni vill följa med här i bloggen. 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela