Vintertid?!

Publicerad 2014-01-29 14:01:29 i Allmänt,

För mig som är en trädgårdmänniska är vintertiden inte så lät. 
Jag är jätte mycket ute och jobba med kroppen. Nu på slutet av januari känner jag att jag blir mer och mer otålig och mer och mer stel i kroppen. Ja, man blir inte yngre☺️ 
Funderar att börja med yoga. 

Om man tittar ut, så känns det att vinter har nys börjad på riktig och våren är långt borta. 
Men trots snö och kylan ska jag ta en lång promenad med mina tvåa hundar och gör något för min kropp och deras också. 😃
Sedan ska jag ha inventering i mina frölådor och kolla vad saknas och vilka fröerna jag ska beställa. 

Och dessutom kan jag starta våren inomhus med tulpaner(helst från Hultsfreds Handelsträdgård, för att de odlar tulpaner själv), vårlökar och primula. 


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela