Vart gick maj väggen?

Publicerad 2014-06-04 21:42:27 i Allmänt,

Jag har nästan ingen tid kvar för att skriva här i min blogg. 
Vi har haft full upp med att så, skola, kratta, plantera och jag jobbade mycket i caféet för vi hade redan många bokningar.  
Men här har jag många bilder som kan också berätta lite. 

Vattna i Visningsträdgården 




Just nu visar trädgården sin vackraste sida och det är så skönt att jobba i den. Mina rosor och flera buskar är dock fulla med bladlöss så jag fick spraya dem med såpa och vatten. 
Hoppas det hjälper!

Igår fick vi också våra hästar hit och det känns spännande att ha hästar här i Ingebo. 

Jesper som är Kim's ponny

Pandora som är en Ardenner 

Och Boy som är en Nordsvensk Halvblod  och lite berömd för att han var med i Filmen Arn. 

På lördag den 7. juni finns en stor marknad "Bondens Torg" här i Ingebo. Kom gärna  hit och ät nånting i caféet, handla på marknaden, kolla på djuren och  njut av miljön här i Ingebo.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela